8 Mayıs 2008 Perşembe

emin adımlar..


Önce başlıktan dem vurmak istiyorum. Evet Fenerbahçe, Türkiye'de artık gerçek spor kulübü olma yolunda emin ve hızlı adımlarla ilerliyor. Bunu sadece bu kulubün taraftarı olduğum için değil, son 10 yılda kulubün değişen vizyonuyla katettiği yolun görmezden gelinemeyecek kadar ortada olmasından dolayı söylüyorum. Aziz Yıldırım belki tek oyla zirveye oturdu ama tek bir iş yapmakla kalmadı. Yıllardır bırakın amatör şubelerdeki gelişmeyi, kıpırdanmayı; futbolda bile taraftarı tatminkar kılan bir başarı görülmüyor idi. Fenerbahçe, basketbolda geçen sezonun erkek ve bayanlarda şampiyonu. Bu sene de şampiyon olamasa da (Kaan Kural'ın dünyanın en kaliteli 3.ligi olarak iddia ettiği bir ligte) aynı istikrarı koruyor. Gelelim voleybola. Arkas'ı geçip alınan bir Türkiye kupasından sonra şimdi de lig şampiyonluğu. Bayanlar da ise voleybolda tartışmasız en büyük Eczacı'ya karşı kaybedilmiş bir final, sonuç 2.cilik. Hem erkeklerde hem bayanlarda voleybol takımı olan tek spor kulübü. Büyük başarı, takdir etmemek elde değil. Özetle, tüm amatör şubelerde kulubün gösterdiği dinamizm, diğer güzide kulüplerimizi de özendirmek, harekete geçirmek adına insanı mutlu kılıyor.

Dün geceye ait bir kaç şey daha. Lazio tahminimi boşa çıkardı, Inter finalde. Rakibi bu akşam Roma olur sanırım.Lig'ten sonra bir 2.ci kulvar daha. Olympian arkadaşım nüktelemiş, hakikaten gözden nasıl kaçırmışım bayanlar derbisini. İyi oynamadı Fener bayanları, Pondexter'ın şahsi gayretleriyle zor da olsa geçtiler bu maçı. Kayseri-Gençler maçı tam bir hayal kırıklığı, sıfır futbol. Kayseri'den daha dominant bir futbol beklerdim. Açıkcası açtım Lazio-Inter maçını izledim. Ve son nokta. Real yanıltmadı beni, daha doğrusu skor adına bir tahmin yapmamıştım, ancak maçın keyfini çıkarır demiştim. Hakikaten öyle oldu, güzel ve seyirlik bir maç oldu.

anektod: Fenerbahçe voleybol takımı pasörü Arslan Ekşi de en iyi pasör ödülünü aldı.Foto da pek bir samimi.

Hiç yorum yok: