15 Mayıs 2008 Perşembe

yorgun bir geceden başlıklar...

Önceki postta belirttiğim gibi dün akşam dışarıdaydım. Ayıptır söylemesi Mimar Sinan Üniv. bahar şenlikleri kapsamında bazı güzide gruplarımız sahne alıyormuş dediler arkadaşlar rica ettiler,kıramadım onları. Keza artık yaşı başı almaktan mıdır nedir haftaiçi dışarılarda olmak, aktivitelere katılmak pek iç açıcı gelmiyor bana. Konusunu da açmışken belirteyim madem, Babazula çıktı birşeyler tıngırdattı, e dansöz de olmayınca pek birşey anladım diyemem. Açık hava, boğaz manzarası, hemen yan tarafta Kraliçe hazretlerinin bugün ziyaret edeceği uçak gemisi bulunmakta. Böyle bir ambiansta sahnede olan biten çok ta etkilemiyor insanı.


Esas konumuza dönelim. Gece eve haliyle geç varınca, UEFA kupası final maçını ve dolayısıyla FB-GS basket final maçını kaçırmış oldum. Can havliyle yatağa attım kendimi, sabah uyandığımda Lakers-Utah maçının henüz son periyodu başlamıştı. İşe geç kalma pahasına oturdum (yatar vaziyette de olabilir) izledim son periyotu. Özeti şudur olayın. Maç sonrası baktığım istatistiklerde Deron Williams'ın 27 sayının yanına 10 da assist koyduğunu gördüm, gelgelelim bunu gözlerimle göremedim! Williams'ın son periyotta yaptığı assist sayısı koca bir 0! 2 de 3'lük bıraktı potaya. Mehmet Okur son 2 dakikada çok kritik 2 hücum ribaundu aldı ve sadece 1 tanesi Boozer tarafından potaya bırakıldı. Kobe yine 26 sayı atmış, ne diyelim artık bu adama gidip elini öpmek lazım. Sen kalk bir önceki maçtan sonra hiç antreman yapma, tüm ağrı ve sızılarla bu maça çık sonra git takımın en skoreri ol. Son dakikalardaki kararlı oyunuyla Lakers kopardı maçı. Bir dahaki durak Energy Solutions Area (eski adı daha güzeldi be nerde benim Delta Center'ım) . Utah seriyi 7.maça uzatır mı? Bence uzatır. Son maç ta tadından yenmez.

Bir kaç not diğer maçlara da düşmek lazım. Ben kaçırdım diye üzülürken UEFA finalini, sabah öğrendim ki supersonik kanalımız Show TV reyting kurbanı olup Var mısın yok musun? denen gudik yarışma programına devam etmiş, yine de sporseverleri üzmeyelim bir hata yaptık aldık maçın yayın hakkını,banttan da olsa verelim demiş. Pes doğrusu!

Fenerli kızlar aldı kupayı. Maçı izlemediğimden yorum da yapamam. Ama küfür olayı yaraladı beni. Hani Aziz Yıldırım'ın olduğu yerde küfür olmayacaktı! Ne develer hendek atladı ama bu hususta 1 adım yol almış değiliz. En skorer Pondexter olmuş (anca o şekilde olurdu zaten). Camiaya hayırlı olsun demek lazım, 1 sezon 3 kupa.

Hiç yorum yok: