20 Haziran 2008 Cuma

Kulüp Size Emanet -Pardon Daha Fazlası!

Barcelona, transferin yine en hareketli takımı iken, kurulan kadroları idare edecek adamlara da imzaları attırdı. Geçen yıl Barcelona B'nin başında bulunan Kaptan Josep Guardiola, resmi olarak A takım teknik direktörü olurken, Ondan boşalan yere de bir başka eski kaptan Luis Enrique getirildi.

Bu adam hakkında benim tarafsız olmama imkan yok. Futbol tarihinde en çok sevdiğim adamdır. Ama eğer bana sorsalardı "Pep'i Barcelona'nın başına geçirmeyi düşünüyoruz, ne dersin?", "az daha bekleseydik daha iyi olmaz mıydı?" derdim. Gerçi bana sorsalar, Rijkaard'ı da göndermeyin derdim ya, bu aralar hiçbir yöneticiyle konuşmaz olduk. İyi futbol oynatır umuyorum ki, hayalkırıklığına yol açmaz. Yoksa kulübe de yakışır bu karizmayla, kulübeye de.

Hiç yorum yok: