23 Haziran 2008 Pazartesi

Wimbledon 2008

23 Haziran itibariyle yani bugün başlıyor ve hatta başladı. Postu yazdığım an itibariyle merkez korttaki açılış maçı Federer-Hrbaty arasında oynanıyordu. Federer 6-3 ilk seti almış vaziyette. Bugün merkez kortta 2 maç daha var. Roland Garros'ta taç takan Ivanovic ile vatandaşı (aynı zamanda en yakın arkadaşıymış, e ben olacak değilim!) Djokovic 2. tur vizesi arayacaklar. Federer kesintisiz final yolcusu. 2 numaralı seri başı Nadal en az yarı final görür, çim kortu da öğrendi artık. Djokovic 3 numaralı seri başı, onu da yarı final listesine yazıyorum. Geriye tek aday kalıyor. 6 numaralı seri başı, epeydir ortalıkta görünmeyen Andy Roddick göze çarpıyor. Ama bu turnuvada pek ileri gideceğini düşünmüyorum. 10 numaralı seri başı -ki bunu 2006 Wimbledon yarı finaline borçlu- Baghdatis yine bir çıkış yapar mı diye düşünüyorum ama pek ihtimal vermiyorum. Her kortta, her şartta oynamayı-savaşmayı bilen Davydenko (4 numaralı seri başı) ile Stepanek'ten (16 numaralı seri başı) biri yarı finale adını yazdırabilir. Tabii Wimbledon'ın sürprize en açık turnuvalardan biri olduğunu da hatırlamak lazım.

Hiç yorum yok: